ქართული ენის წრე



N
თარიღი
თემა
მიზნები
აქტივობები
რესურსი
1
15.02.2018
საწრეო მუშაობის მიზნების გაცნობა, ორგანიზაციული საკითხების მოგვარება
მოსწავლეები გაეცნობიან წრის მიზნებს, თემატიკას, შეხვედრების დროს და თარიღს, შეიმუშავებენ ქცევის წესებს
საუბარი, წერა
ფორმატი, თაბახები, კალამი,  ფლომასტერები
2
22.02.2018
სიტყვა, სიტყვის მნიშვნელობა ცალკე და წინადადებაში,  მრავალ მნიშვნელობიანი  სიტყვები
მოსწავლეები ისწავლიან რა არის სიტყვა, მის ფორმაცვალებას წინადადებაში, წინადადებაში სიტყვების დაკავშირებას, მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვების რაობას და შეადგენენ წინადადებებს.
წერა, კითხვა
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, კალამი
3
01.03.2018
სინონიმები, ანტონიმები, ომონიმები. კედლის გაზეთზე მუშაობა
არსებულ ცოდნაზე დაყრდნობით მოსწავლეებმა გაიღრმავონ ინფორმაცია სინონიმების, ანტონიმების და ომონიმების შესახებ, მათ მნიშვნელობაზე ენის ლექსიკური მარაგის შესავსებად. დედის დღესთან დაკავშირებით კედლის გაზეთის გამოშვება
წერა, კითხვა, ხატვა
დაფა, ცარცი,  რვეული, კალა, წიგნი, თაბახი, ფანქრები, ფლომასტერები
4
15.03.2018
სრულმნიშვნელობიანი და დამხმარე, ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი სიტყვები.  ტექსტის ინტონაციური კითხვა.
მოსწავლეებს ეცოდინებათ რას ნიშნავს სრულმნიშნელობიანი და დამხმარე სიტყვები, დააჯგუფებენ ფორმაცვალებად სიტყვებს, შეძლებენ ტექსტის ინტონაციურად, მხატვრულად კითხვას.
წერა, კითხვა
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, კალამი, მხატვრული ტექსტი
5
22.03.2018
სიტყვის შემადგენლობა, ძირეული და წარმოქმნილი სიტყვები.                     საშინაო დავალება
მოსწავლეები შეძლებენ განასხვაონ ძირეული და წარმოქმნილი სიტყვები, ეცოდინებათ მათი სწორად წერა და მეტყველება.
კითხვა, წერა
წიგნი, რვეული, დაფა, ცარცი, კალამი
6
29.03.2018
მარტივი და რთული სიტყვები, დეფისის ხმარების წესები. საგაზეთო სტატიის კითხვა–გააზრება
მოსწავლეები შეძლებენ სწორად დაწერონ რთული სიტყვები, ეცოდინებათ რომელი სიტყვები იწერება ერთად, დეფისით, ისწავლიან პუნქტუაციის ნორმებს. წაიკითხავენ საგაზეთო სტატიას და ნაწილ–ნაწილი კითხვით გააკეთებენ ტექსტის ანალიზს.
კითხვა, წერა
წიგნი, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი,  საგაზეთო სტატია
7
05.04.2018
არსებითი სახელების ბრუნება,  ბრუნვასთან დაკავშირებული მართლწერის ნორმები (კუმშვა, კვეცა, ხმოვნის შეცვლა),მხატვრული ტექსტის ინტონაციური კითხვა.
მოსწავლეებს ეცოდინებათ არსებით სახელებთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები, ისწავლიან ტექსტის მხატვრულად, ინტონაციურად კითხვას.
კითხვა, წერა
წიგნი, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი, მხატვრული ტექსტი
8
12.04.2018
„ქართული ენის დღე“. კედლის გაზეთის გამოშვება
მოსწავლეებს ეცოდინებათ ქართული ენის დღის დაარსების და აღნიშვნის ტრადიცია, გაეცნობიან და გაიაზრებენ მაშინდელი მოძრაობის მნიშვნელობას.

წერა, კითხვა, მოსმენა
კომპიუტერი, მონიტორი, პროექტორი, ვიდეორგოლი, ფორმატი, ფერადი ფანქრები
9
19.04.2018
არსებით სახელებთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები, შემეცნებითი ხასიათის ტექსტის კითხვა–გააზრება.
მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას არსებითი სახელების მართლწერასთან დაკავშირებით, შეძლებენ სწორმეტყველებას და წერას. ნაწილ–ნაწილ წაიკითხავენ შემეცნებითი ხასიათის ტექსტს და გაიაზრებენ
წერა, კითხვა, დისკუსია
წიგნი,  შემეცნებითი ტექსტი, კალამი,  რვეული
10
26.04.2018
საკუთარ სახელთა ბრუნება, მართლწერის საკითხები უცხოური წარმოშობის გვარ–სახელებთან, მხატვრული ტექსტის კითხვა.
მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას საკუთარ სახელთა ბრუნვაზე, მართლწერის და ორთოგრაფიის საკითხებზე, ისწავლიან უცხოური წარმოშობის საკუთარი სახელების მართლწერას. წრის წევრები აიმაღლებენ ტექსტის მხატვრული კითხვის უნარებს.
წერა, კითხვა
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი, მხატვრული ტექსტი
11
03.05.2018
თანამედროვე ბარბარიზმები
მოსწავლეები შეძლებენ გაიაზრონ ქართული ენის დღევანდელი, ტექნოლოგიებიდან მომდინარე საფრთხეები–ბარბარიზმები. გაეცნობიან თანამედროვე ბარბარიზმების შესაბამის ქართლ ლექსიკას
წერა, კითხვა, დისკუსია
დაფა, ცარცი, კალამი,  მხატვრული ტექსტი
12
10.05.2018
შემაჯამებელი შეხვედრა, შთაბეჭდილებების გაზიარება, “ვიცი, გავიგე,                 მინდა გავიგო“–ბარათების შევსება.
მოსწავლეები გაიხსენებენ, გაიაზრებენ, შეაჯამებენ წრეზე მიღებულ ცოდნას, გაანალიზებენ თავის ძლიერ და სუსტ მხარეებს, დაგეგმავენ სამომავლო მეცადინეობების პრიორიტეტებს.
საუბარი, წერა
კალამი, ბარათები

Комментариев нет:

Отправить комментарий