N
|
თარიღი
|
თემა
|
მიზნები
|
აქტივობები
|
რესურსი
|
1
|
15.02.2018
|
საწრეო მუშაობის
მიზნების გაცნობა,
ორგანიზაციული საკითხების მოგვარება
|
მოსწავლეები გაეცნობიან
წრის მიზნებს, თემატიკას, შეხვედრების დროს და თარიღს, შეიმუშავებენ ქცევის წესებს
|
საუბარი, წერა
|
ფორმატი, თაბახები,
კალამი, ფლომასტერები
|
2
|
22.02.2018
|
სიტყვა, სიტყვის
მნიშვნელობა ცალკე და წინადადებაში, მრავალ მნიშვნელობიანი
სიტყვები
|
მოსწავლეები ისწავლიან
რა არის სიტყვა, მის ფორმაცვალებას წინადადებაში, წინადადებაში სიტყვების დაკავშირებას,
მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვების რაობას და შეადგენენ წინადადებებს.
|
წერა, კითხვა
|
წიგნი, რვეული,
დაფა, ცარცი, კალამი
|
3
|
01.03.2018
|
სინონიმები, ანტონიმები,
ომონიმები. კედლის გაზეთზე მუშაობა
|
არსებულ ცოდნაზე
დაყრდნობით მოსწავლეებმა გაიღრმავონ ინფორმაცია სინონიმების, ანტონიმების და ომონიმების
შესახებ, მათ მნიშვნელობაზე ენის ლექსიკური მარაგის შესავსებად. დედის დღესთან დაკავშირებით
კედლის გაზეთის გამოშვება
|
წერა, კითხვა,
ხატვა
|
დაფა, ცარცი, რვეული, კალა, წიგნი, თაბახი, ფანქრები, ფლომასტერები
|
4
|
15.03.2018
|
სრულმნიშვნელობიანი
და დამხმარე, ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი სიტყვები. ტექსტის ინტონაციური კითხვა.
|
მოსწავლეებს ეცოდინებათ
რას ნიშნავს სრულმნიშნელობიანი და დამხმარე სიტყვები, დააჯგუფებენ ფორმაცვალებად
სიტყვებს, შეძლებენ ტექსტის ინტონაციურად, მხატვრულად კითხვას.
|
წერა, კითხვა
|
წიგნი, რვეული,
დაფა, ცარცი, კალამი, მხატვრული ტექსტი
|
5
|
22.03.2018
|
სიტყვის შემადგენლობა,
ძირეული და წარმოქმნილი სიტყვები. საშინაო დავალება
|
მოსწავლეები შეძლებენ
განასხვაონ ძირეული და წარმოქმნილი სიტყვები, ეცოდინებათ მათი სწორად წერა და მეტყველება.
|
კითხვა, წერა
|
წიგნი, რვეული,
დაფა, ცარცი, კალამი
|
6
|
29.03.2018
|
მარტივი და რთული
სიტყვები, დეფისის ხმარების წესები. საგაზეთო სტატიის კითხვა–გააზრება
|
მოსწავლეები შეძლებენ
სწორად დაწერონ რთული სიტყვები, ეცოდინებათ რომელი სიტყვები იწერება ერთად, დეფისით,
ისწავლიან პუნქტუაციის ნორმებს. წაიკითხავენ საგაზეთო სტატიას და ნაწილ–ნაწილი კითხვით
გააკეთებენ ტექსტის ანალიზს.
|
კითხვა, წერა
|
წიგნი, რვეული,
კალამი, დაფა, ცარცი, საგაზეთო სტატია
|
7
|
05.04.2018
|
არსებითი სახელების
ბრუნება, ბრუნვასთან დაკავშირებული მართლწერის
ნორმები (კუმშვა, კვეცა, ხმოვნის შეცვლა),მხატვრული ტექსტის ინტონაციური კითხვა.
|
მოსწავლეებს ეცოდინებათ
არსებით სახელებთან დაკავშირებული მართლწერის საკითხები, ისწავლიან ტექსტის მხატვრულად,
ინტონაციურად კითხვას.
|
კითხვა, წერა
|
წიგნი, რვეული,
კალამი, დაფა, ცარცი, მხატვრული ტექსტი
|
8
|
12.04.2018
|
„ქართული ენის
დღე“. კედლის გაზეთის გამოშვება
|
მოსწავლეებს ეცოდინებათ
ქართული ენის დღის დაარსების და აღნიშვნის ტრადიცია, გაეცნობიან და გაიაზრებენ მაშინდელი
მოძრაობის მნიშვნელობას.
|
წერა, კითხვა,
მოსმენა
|
კომპიუტერი, მონიტორი, პროექტორი, ვიდეორგოლი, ფორმატი,
ფერადი ფანქრები
|
9
|
19.04.2018
|
არსებით სახელებთან
დაკავშირებული მართლწერის საკითხები, შემეცნებითი ხასიათის ტექსტის კითხვა–გააზრება.
|
მოსწავლეები გაიღრმავებენ
ცოდნას არსებითი სახელების მართლწერასთან დაკავშირებით, შეძლებენ სწორმეტყველებას
და წერას. ნაწილ–ნაწილ წაიკითხავენ შემეცნებითი ხასიათის ტექსტს და გაიაზრებენ
|
წერა, კითხვა,
დისკუსია
|
წიგნი, შემეცნებითი ტექსტი, კალამი, რვეული
|
10
|
26.04.2018
|
საკუთარ სახელთა
ბრუნება, მართლწერის საკითხები უცხოური წარმოშობის გვარ–სახელებთან, მხატვრული ტექსტის
კითხვა.
|
მოსწავლეები გაიღრმავებენ
ცოდნას საკუთარ სახელთა ბრუნვაზე, მართლწერის და ორთოგრაფიის საკითხებზე, ისწავლიან
უცხოური წარმოშობის საკუთარი სახელების მართლწერას. წრის წევრები აიმაღლებენ ტექსტის
მხატვრული კითხვის უნარებს.
|
წერა, კითხვა
|
დაფა, ცარცი,
რვეული, კალამი, მხატვრული ტექსტი
|
11
|
03.05.2018
|
თანამედროვე ბარბარიზმები
|
მოსწავლეები შეძლებენ
გაიაზრონ ქართული ენის დღევანდელი, ტექნოლოგიებიდან მომდინარე საფრთხეები–ბარბარიზმები.
გაეცნობიან თანამედროვე ბარბარიზმების შესაბამის ქართლ ლექსიკას
|
წერა, კითხვა,
დისკუსია
|
დაფა, ცარცი,
კალამი, მხატვრული ტექსტი
|
12
|
10.05.2018
|
შემაჯამებელი
შეხვედრა, შთაბეჭდილებების გაზიარება, “ვიცი, გავიგე, მინდა გავიგო“–ბარათების შევსება.
|
მოსწავლეები გაიხსენებენ,
გაიაზრებენ, შეაჯამებენ წრეზე მიღებულ ცოდნას, გაანალიზებენ თავის ძლიერ და სუსტ
მხარეებს, დაგეგმავენ სამომავლო მეცადინეობების პრიორიტეტებს.
|
საუბარი, წერა
|
კალამი, ბარათები
|
ქართული ენის წრე
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий